torsdag 6 juni 2013

Prinsesstårta...

Idag har jag gjort klart dekorationerna till nästa helgs 3-årstårta med prinsesstema. Det kommer att bli en skimrande krona som cake topper, och ett helt gäng blommor och fjärilar i olika rosa nyanser. Det blev även några extra fjärilar till cupcakes. Nu får det ligga på torkning tills det är dags att sätta ihop tårtan :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar