söndag 2 juni 2013

1-årstårta!

 Så var det dags för 1-årskalas!! Såklart att det skulle bli en riktigt söt bebistårta i blåa toner blandat med vitt... Jag dekorerade den med sockerblommor, fjärilar, kristyr och på toppen en liten ljuvlig masipanprins! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar