Söt som socker...
söndag 2 juni 2013
1-årstårta!
Så var det dags för 1-årskalas!! Såklart att det skulle bli en riktigt söt bebistårta i blåa toner blandat med vitt... Jag dekorerade den med sockerblommor, fjärilar, kristyr och på toppen en liten ljuvlig masipanprins!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar