Självklart måste det göras en tårta till påsk, och denna gång blev den i form av ett stort dekorerat påskägg. Efter att ha fyllt och spacklat den, täcktes den med vit marsipan och dekorerades med pärlor, glittergelé och blommor.
Jag passade även på att testa att baka kristyrkakor, som även de dekorerades i påsktema. De blev långt ifrån perfekta, men jag tröstar mig med att det var första försöket :).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar