söndag 18 augusti 2013

Prinsesslott...

Och så ännu ett rosa 3-årskalas :). Denna gång blev det i form av ett slott, dekorerat med bla sockerblommor, marsipankulor och maränger. Inte det vackraste jag har gjort, men födelsedagsbarnet blev nöjd och det är huvudsaken!


1 kommentar:

  1. Ååååh, här har jag ju missat massor med fina inlägg på dina mästerverk! Vilken sagolik 3-årstårta du har gjort här! Rolig och charmig, precis som själva födelsedagsbarnet!

    Du frågade efter A:et som jag har på väggen! Hittade det i Nyköping i en inredningsbutik där. Men det finns säkert på andra ställen också.

    Allt gott till er!
    Kramar

    SvaraRadera