Och så ännu ett rosa 3-årskalas :). Denna gång blev det i form av ett slott, dekorerat med bla sockerblommor, marsipankulor och maränger. Inte det vackraste jag har gjort, men födelsedagsbarnet blev nöjd och det är huvudsaken!
Ååååh, här har jag ju missat massor med fina inlägg på dina mästerverk! Vilken sagolik 3-årstårta du har gjort här! Rolig och charmig, precis som själva födelsedagsbarnet!
Du frågade efter A:et som jag har på väggen! Hittade det i Nyköping i en inredningsbutik där. Men det finns säkert på andra ställen också.
Ååååh, här har jag ju missat massor med fina inlägg på dina mästerverk! Vilken sagolik 3-årstårta du har gjort här! Rolig och charmig, precis som själva födelsedagsbarnet!
SvaraRaderaDu frågade efter A:et som jag har på väggen! Hittade det i Nyköping i en inredningsbutik där. Men det finns säkert på andra ställen också.
Allt gott till er!
Kramar