Söt som socker...
söndag 18 augusti 2013
Tårta till farmor...
En tårta till lilla farmor! Lila marsipanrosor, småblommor, pärlor och kristyr som dekoration, och som fyllning var det beställt choklad och hallon. Insåg dock att vit marsipan inte alltid är VIT...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar